
Аудіоролик в супермаркеті, магазині чи торговельному комплексі.
В чому переваги такого аудіоролика?Які задачі вирішує?Види аудіороликів у місцях торгівлі.
Види аудіороликів у місцях торгівлі.
Аудіореклама є одним із найефективніших інструментів маркетингу в місцях безпосереднього прийняття рішень покупцем. Вона відіграє важливу роль у стимулюванні попиту, підвищенні впізнаваності бренду та інформуванні клієнтів про акції та спеціальні пропозиції.
Переваги аудіоролика в ТЦ та інших місцях торгівлі
Нагадування про знижки чи вигідні пропозиції може мотивувати клієнтів здійснити незаплановані покупки.
У порівнянні з рекламою на радіо, аудіореклама в супермаркеті є відносно недорогою, але при цьому ефективною. Ба більше, трансляція роликів у власному торговому приміщенні, при нелаштованій звуковій системі, безкоштовна.
Рекламні оголошення можна легко змінювати відповідно до актуальних акцій та змін у маркетинговій стратегії.
Більш влучне попадання у ЦА, особливо у вузькоспрямованих магазинах.
Можливість надавати інформацію в аудіоролику у ТРЦ для конкретної частини населеного пункту, в якому знаходиться місце торгівлі.
Покупці просто фізично не мають змоги перейти на іншу станцію чи вимкнути радіо і пропустити звукове повідомлення.
Оскільки покупці вже перебувають у магазині, їм простіше прийняти рішення про покупку під впливом почутого рекламного повідомлення.
Задачі аудіоролика в місцях торгівлі
Аудіореклама в магазині стимулює покупців до здійснення покупок, особливо імпульсних.
Регулярне нагадування про бренд через аудіорекламу сприяє його запам’ятовуванню. Чим частіше покупці чують назву компанії або товару, тим вища ймовірність, що вони оберуть його серед конкурентів.
Аудіоролик в супермаркеті ефективно донесе до покупців інформацію про нові продукти, спеціальні пропозиції та сезонні знижки, допомагаючи їм зорієнтуватися в асортименті.
Музичний супровід у поєднанні з рекламними повідомленнями може впливати на емоційний стан покупців, роблячи процес покупок приємнішим та комфортнішим.
Звукові оголошення в ТРЦ можуть допомагати відвідувачам орієнтуватися у великому приміщенні, направляючи їх до певних відділів.
Коректно розроблена аудіореклама в маркеті, яка враховує інтереси аудиторії та звучить ненав’язливо, створює позитивний імідж бренду та підвищує довіру до нього.
Види внутрішніх звукових роликів
Рекламні оголошення – просування конкретних товарів, акцій, знижок або новинок.
Іміджеві аудіоролики – формують позитивний образ бренду чи магазину.
Інформаційні повідомлення – інформація про години роботи, розташування кас, сервісних центрів тощо.
Навігаційні оголошення – допомагають покупцям знайти необхідний відділ або товар у ТРЦ, орієнтують покупців у специфічних правилах на території.
Сезонні та святкові ролики – створюють відповідну атмосферу.
Безпекові ролики – повітряна тривога або інші непередбачувані обставини.
Соціальні оголошення – заклики до залучення у благодійних акціях, зборах тощо.
Тематичні вставки – ненав’язливий звуковий супровід, що створює комфортну атмосферу.
Внутрішні оголошення для персоналу – повідомлення, які спрямовані лише працівникам магазину.
А ще у своєму місці торгівлі можна розміщувати не тільки саморекламу, а й аудіоролики інших бізнесів міста, маючи додатковий прибуток з розміщення.
Також є можливість створити повноцінне розважальне радіо з відповідною музикою, іменними джинглами, музичними заставками, тематичними програмами тощо. Але слід пам’ятати, що використання музичних композицій без належних ліцензій заборонено. В таких випадках, корисними будуть сервіси, що надають повний спектр музичних послуг для бізнесу. Приклад сервісу.
Більше робіт студії на головній сторінці або на YouTube каналі.